Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

IATΡIKH KAI ΦΑΡΜΑΚΑ ...

IATΡIKH   KAI   ΦΑΡΜΑΚΑ ...

Η τροφή, να είναι το φάρμακό σου και το φάρμακό σου, να είναι η τροφή σου

Όπως είπε και ο Ιπποκράτης (460-360 π.Χ) ” Η τροφή πρέπει να είναι  το  φάρμακό σου   και  το  φάρμακό  σου , να  είναι η τροφή σου”. 

Είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει η «τέλεια» διατροφή που να ταιριάζει σε όλους, ενώ  παράλληλα τα άτομα που ακολουθούν ακριβώς την ίδια διατροφή έχουν διαφορετικά αποτελέσματα τόσο στην  υγεία τους όσο και στο βάρος τους.

            Οι άνθρωποι αυτές τις μέρες σε βλέπουν σαν περίεργο, 
                 αν μιλάς για τις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών, 
       της διατροφής, του τρόπου ζωής, ή για τα παραδοσιακά ιατρικά                          παραδείγματα και τις ολιστικές εμπειρικές πρακτικές.

Όπως και για οτιδήποτε άλλο, υπάρχει πολλή πολιτική και πολλά χρήματα πίσω από το σύγχρονο ιατρικό μας σύστημα.

ΤΟ  1907  ΚΑΙ  ΑΠΟ  ΕΡΕΥΝΕΣ  ΧΗΜΙΚΩΝ  ΠΟΥ   ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΤΖΩΝ  ΝΤΙ  ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ  ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ  ΤΟΝ   ΒΑΚΕΛΙΤΗ  ... ΑΥΤΟ  ΗΤΑΝ   ΤΟ  ΠΡΩΤΟ  ΠΛΑΣΤΙΚΟ   ΚΑΙ   ΗΤΑΝ   ΥΠΟΠΡΟ`Ι`ΟΝ  ΤΟΥ  ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ  ...
ΕΚΕΙΝΗ   ΤΗΝ  ΕΠΟΧΗ   Ο  ΡΟΚΦΕΛΕΡ  ΕΙΧΕ   ΣΤΗΝ  ΚΑΤΟΧΗ   ΤΟΥ , ΤΟ  90%  ΤΗΣ  ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  ΚΑΙ  ΔΙΑΘΕΣΗΣ  ΤΟΥ   ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ  ΜΕ  ΤΗΝ   ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ  Ο`Ι`Λ ...
ΔΙΑΦΟΡΟΙ   ΤΕΧΝΙΚΟΙ    ΤΟΤΕ   ΠΟΥ  ΣΕ   ΚΑΜΙΑ   ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ   ΔΕΝ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ   ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ  ΣΑΝ  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ , ΕΙΠΑΝ
ΑΛΛΑ   ΚΑΙ   ΤΟ   ΕΚΑΝΑΝ  ΟΤΙ   ΑΠΟ   ΤΟ   ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ   ΜΠΟΡΟΥΝ   ΝΑ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ  ΦΑΡΜΑΚΑ ...

Αυτή ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία για τον Rockefeller, που διείδε την δυνατότητα να μονοπωλεί την βιομηχανία πετρελαίου, χημικών και ιατρικών προϊόντων ταυτόχρονα!

Το πιο τέλειο πράγμα με τα πετροχημικά ήταν ότι όλα θα μπορούσαν να κατοχυρωθούν με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και να πωληθούν με υψηλά κέρδη ως αποκλειστικής ιδιοκτησίας εμπορικές πατέντες.

ΓΙΑ  ΝΑ  ΜΠΟΡΕΣΕΙ  ΟΜΩΣ  ΝΑ  ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ  ΤΙΣ  ΠΑΤΕΝΤΕΣ   ΣΤΗΝ  ΑΓΟΡΑ  ΤΟΥ  ΦΑΡΜΑΚΟΥ  ΚΙΝΗΘΗΚΕ  ΟΠΩΣ   ΠΑΝΤΑ  ΣΤΟ  ΣΚΟΤΑΔΙ  ΟΠΩΣ   ΟΛΟΙ   ΟΙ   ΛΗΣΤΕΣ   ΚΑΙ   ΟΙ  ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ...

Ο Ροκφέλερ, ο μονοπωλητής, έπρεπε να βρει έναν τρόπο για να απαλλαγεί από τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό του. Έτσι χρησιμοποίησε την κλασική στρατηγική «λύση-αντίδραση-λύση».

Δηλαδή: “δημιουργήστε ένα πρόβλημα και τρομάξτε τους ανθρώπους και, στη συνέχεια, προσφέρετε μια (προ-προγραμματισμένη) λύση“.

Πήγε στον φίλο του Andrew Carnegie – έναν άλλο πλουτοκράτη, που έκανε τα χρήματά του από το μονοπώλιο της χαλυβουργίας – ο οποίος επινόησε ένα σχέδιο. Από το διάσημο Ίδρυμα Carnegie, έστειλαν έναν άντρα με το όνομα Abraham Flexner, για να ταξιδέψει σε όλη τη χώρα και να καταγράψει την κατάσταση των ιατρικών κολλεγίων και των νοσοκομείων στις ΗΠΑ.

Αυτό οδήγησε στην έκθεση Flexner, η οποία γέννησε τη σύγχρονη ιατρική, όπως την γνωρίζουμε.

Περιττό να πούμε, η έκθεση μίλησε για την ανάγκη ανανέωσης και συγκέντρωσης των ιατρικών ιδρυμάτων. Με βάση αυτήν την έκθεση, περισσότερα από τα μισά από όλα τα ιατρικά κολέγια έκλεισαν σε σύντομο χρόνο.

Η ομοιοπαθητική και τα φυσικά φάρμακα κατασυκοφαντήθηκαν και δαιμονοποιήθηκαν και όχι λίγοι γιατροί φυλακίστηκαν.

Για να μεθοδεύσει την μετάβαση και να αλλάξει την γνώμη άλλων γιατρών και επιστημόνων, ο Rockefeller έδωσε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια σε κολέγια, νοσοκομεία και ίδρυσε μια φιλανθρωπική ομάδα που ονομάζεται «Συμβούλιο Γενικής Εκπαίδευσης» (GEB). Αυτή είναι η κλασική προσέγγιση του καρότου και του μαστιγίου.
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όλα τα ιατρικά κολέγια εργάζονταν και δρούσαν συντονισμένα και ομοιόμορφα. Όλοι οι σπουδαστές και φοιτητές μάθαιναν το ίδιο πράγμα, και η ιατρική περιοριζόταν στη χρήση πατενταρισμένων φαρμάκων μονοπωλιακής διάθεσης.

Οι επιστήμονες έλαβαν τεράστιες επιχορηγήσεις για να μελετήσουν πώς τα φυτά θεραπεύουν ασθένειες, αλλά ο στόχος τους ήταν να εντοπίσουν πρώτα ποιες χημικές ουσίες στο φυτό ήταν αποτελεσματικές και στη συνέχεια να αναδημιουργήσουν μια παρόμοια χημική ουσία – αλλά όχι πανομοιότυπη – στο εργαστήριο που θα μπορούσε να κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Ένα χάπι για κάθε άρρωστο έγινε το μάντρα της σύγχρονης ιατρικής.

Και νομίζατε ότι οι αδελφοί Κοχ ήταν κακοί;

Έτσι, τώρα, 100 χρόνια αργότερα, βγαίνουνε γιατροί που δεν γνωρίζουν τίποτα για τα οφέλη της διατροφής ή των βοτάνων ή των ολιστικών πρακτικών. Έχουμε μια ολόκληρη κοινωνία που βασίζεται στις φαρμακευτικές εταιρείες για την ευημερία της.
Η Αμερική ξοδεύει το 15% του ΑΕΠ της στην υγειονομική περίθαλψη, η οποία θα έπρεπε πραγματικά να ονομάζεται «περίθαλψη ασθενείας» ή “εμπόριο πατενταρισμένων δραστικών ουσιών για ασθενείς”.
Δεν επικεντρώνεται στη θεραπεία, αλλά μόνο στα συμπτώματα και στην εξάλειψή τους, δημιουργώντας έτσι επαναλαμβανόμενους και εξαρτημένους πελάτες, που αργά ή γρήγορα θα πέσουν ξανά στην ανάγκη των μονοπωλιακών εμπόρων των πατενταρισμένων ουσιών.
Δεν υπάρχει θεραπεία για τον καρκίνο, τον διαβήτη, τον αυτισμό, το άσθμα ή ακόμη και την γρίπη. Το ανατολικό ιατρικό παράδειγμα (Κίνας, Ινδίας, Ιαπωνίας, Νοτίου Ασίας) τεκμηριώνεται πως επιτυγχάνει περίπου 70% ιασιμότητα των γνωστών ασθενειών, ενώ το δυτικό παράδειγμα μόνον περίπου 30%, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Όσον αφορά στον καρκίνο ,  η Αμερικανική Εταιρεία Καρκίνου ιδρύθηκε από ποιον άλλο, από τον Rockefeller το 1913…
ΕΔΩ  ΘΑ  ΠΡΕΠΕΙ   ΝΑ  ΠΟΥΜΕ   ΟΤΙ   ΣΧΕΔΟΝ   ΤΟ   75 %  ΤΩΝ  ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΝ   ΓΙΑ  ΤΟΝ   ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ   ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ  ΥΓΕΙΑΣ   ΕΙΝΑΙ  Ο   ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ   ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ   ΕΜΠΟΡΙΟΥ  ...  Ο  ΕΚΑΣΤΟΤΕ  ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ΥΓΕΙΑΣ  ΤΩΝ   ΗΠΑ   ΕΙΝΑΙ   ΠΡΩΗΝ   ΜΕΓΑΛΟ   ΣΤΕΛΕΧΟΣ   ΤΗΣ  ΜΟΣΑΝΤΟ   ΚΑΙ   ΟΤΑΝ   ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ   Η   ΘΗΤΕΙΑ   ΤΟΥ  ΣΑΝ  ΥΠΟΥΡΓΟΣ  ,  ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ   ΣΤΗΝ   ΘΕΣΗ   ΠΟΥ   ΕΙΧΕ   ΠΡΙΝ  ...
ΟΛΑ  ΑΥΤΑ   ΠΟΥ   ΑΝΑΦΕΡΩ   ΕΙΝΑΙ   ΚΑΤΟΠΙΝ  ΕΡΕΥΝΑΣ   ΠΟΛΛΩΝ  ΧΡΟΝΩΝ ...
ΘΥΜΑΜΑΙ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ   ΕΝΑ   ΑΡΘΡΟ  ΑΠΟ  ΤΗΝ   ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  ΤΑ  ΝΕΑ  ΓΥΡΩ   ΣΤΑ  1977-78  ΠΟΥ   ΕΛΕΓΕ   ΟΤΙ  ΑΠΟ   ΤΑ   ΔΕΚΑΔΕΣ  ΧΙΛΙΑΔΕΣ  ΦΑΡΜΑΚΑ  ΠΟΥ   ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ  ,  ΜΟΝΟ  10  ,  ΟΧΙ  10 ΧΙΛΙΑΔΕΣ  ,  10  ΦΑΡΜΑΚΑ   ΔΕΝ   ΗΤΑΝ  ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ   ΓΙΑ   ΤΗΝ   ΥΓΕΙΑ   ΤΟΥ   ΑΝΘΡΩΠΟΥ ...  ΕΝΑ  ΑΠΟ   ΑΥΤΑ  ΘΥΜΑΜΑΙ   ΗΤΑΝ   ΚΑΙ   Η  ΑΣΠΙΡΙΝΗ ...
ΕΑΝ   ΜΕ  ΡΩΤΗΣΕΙ   ΤΩΡΑ   ΚΑΠΟΙΟΣ   ΠΟΣΑ   ΕΙΝΑΙ   ΣΥΜΒΑΤΑ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ  ΤΟΥ  ΑΝΘΡΩΠΟΥ  ΔΕΝ  ΜΠΟΡΩ   ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΜΕ  ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ... 
ΜΕΣΑ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ   ΞΕΚΑΘΑΡΑ   ΝΑ  ΔΟΥΜΕ   ΠΟΙΟΣ   ΗΤΑΝ   Ο   ΣΤΟΧΟΣ  ΟΛΩΝ  ΑΥΤΩΝ   ΤΩΝ   ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΩΝ  ΤΕΡΑΤΩΝ   ΓΙΑ   ΤΟ    ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟ   ΜΕ  ΒΑΣΗ   ΤΟΝ   ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ   ΚΑΙ   ΤΗΝ   ΕΚΤΕΛΕΣΗ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ...
ΘΕΛΗΣΑΝ   ΑΥΤΟΙ   ΟΙ   ΑΝΟΗΤΟΙ   ΝΑ   ΤΟ   ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ   ΔΙΟΤΙ   ΕΙΧΑΝ  ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ   ΕΝΑΝΤΙ   ΤΗΣ   ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ  ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ   ΤΗΝ   ΕΠΙΣΤΟΛΗ   ΠΟΥ  ΕΣΤΕΙΛΕ  Ο  ΡΟΚΦΕΛΕΡ  ...
ΜΙΑ   ΕΠΙΣΤΟΛΗ   ΠΟΥ   ΤΡΟΜΑΞΕ   ΑΚΟΜΗ   ΚΑΙ   ΤΗΝ   ΑΠΟΔΕΚΤΗ  ΤΗΣ  ,   Η  ΟΠΟΙΑ    ΚΑΙ   ΤΗΝ   ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ  ... 

Θα κρατήσουμε τη ζωή τους σύντομη και τα αδύναμα μυαλά τους ενώ προσποιούνται ότι κάνουν το αντίθετο. Θα χρησιμοποιήσουμε τις γνώσεις μας για την επιστήμη και την τεχνολογία με ανεπαίσθητους τρόπουςώστε να μην δουν ποτέ τι συμβαίνει.

Θα χρησιμοποιήσουμε μαλακά μέταλλα, επιταχυντές γήρανσης και ηρεμιστικά σε τρόφιμα και νερό, επίσης στον αέρα. Θα είναι καλυμμένα με δηλητήρια όπου κι αν επιστρέψουν.

Τα μαλακά μέταλλα θα τους κάνουν να χάσουν το μυαλό τους.

Θα υποσχεθούμε να βρούμε μια θεραπεία από τα πολλά κονδύλια μας, και όμως θα τους δώσουμε περισσότερο δηλητήριο.

Τα χημικά δηλητήρια θα απορροφηθούν μέσα από το δέρμα των ηλιθίων που πιστεύουν ότι η υγιεινή και τα προϊόντα ομορφιάς που παρουσιάζονται από σπουδαίους ηθοποιούς και μουσικούς θα φέρουν την αιώνια νεότητά τους σε πρόσωπο και σώμα, και μέσω των διψασμένων και πεινασμένων στόμων τους, θα καταστρέψουμε το μυαλό και τα συστήματά τους εσωτερικά όργανα αναπαραγωγής.

Από όλα αυτά, τα παιδιά τους θα γεννηθούν νεκρά με αναπηρία και στρεβλωμένα προβλήματα και θα κρύψουμε αυτές τις πληροφορίες.

Τα δηλητήρια θα είναι κρυμμένα σε ό, τι τους περιβάλλει, σε ό, τι πίνουν, τρώνε, αναπνέουν και φορούν. Πρέπει να είμαστε ευφυείς στη διανομή των δηλητηρίων γιατί μπορούν να δουν μακριά. Θα τους μάθουμε ότι τα δηλητήρια είναι καλά – με αστείες εικόνες και μουσικούς τόνους στην τηλεόραση. Αυτοί που αναζητούν θα βοηθήσουν. Θα τους κατατάξουμε για να σπρώξουμε τα δηλητήρια μας.
Θα δουν ότι τα προϊόντα μας χρησιμοποιούνται στην ταινία και θα τα συνηθίσουν και δεν θα γνωρίσουν ποτέ το πραγματικό τους αποτέλεσμα. Όταν γεννήσουν, θα βάλουμε δηλητήρια στο αίμα των παιδιών τους και θα τους πείσουμε ότι τους βοηθάμε! Θα ξεκινήσουμε νωρίς, όταν το μυαλό τους είναι νέο, θα στοχεύουμε τα παιδιά τους με αυτό που αγαπούν περισσότερο τα παιδιά, γλυκά πράγματα.

Όταν τους χαλάσουν τα δόντια, θα τους γεμίσουμε μέταλλα που θα σκοτώσουν το μυαλό τους και θα τους κλέψουν το μέλλον.

Όταν επηρεάστηκε η ικανότητά τους να μάθουν, δημιουργήσαμε φάρμακα που θα τους κάνουν να αρρωστήσουν και θα τους προκαλέσουν άλλες ασθένειες, για τις οποίες θα δημιουργήσουμε περισσότερα φάρμακα.

Θα τους κάνουμε να είναι ντοσιέ και αδύναμοι μπροστά μας, μέσα από τη δύναμή μας. Θα γίνουν καταθλιπτικοί, αργά και παχύσαρκοι, και όταν έρθουν σε εμάς για βοήθεια, θα τους δώσουμε περισσότερο δηλητήριο.
Θα εστιάσουμε την προσοχή τους σε χρήματα και υλικά αγαθά, ώστε να μην συνδεθούν ποτέ με τον εσωτερικό εαυτό τους. Θα τους αποσπάσουμε με συνουσία, εξωτερικές απολαύσεις και βιντεοπαιχνίδια, ώστε να μην είναι ποτέ ένα με την ενότητα των πάντων.

Το μυαλό τους θα μας ανήκει, και θα κάνουν ότι λέμε. Αν αρνηθούν, θα βρούμε τρόπους να εφαρμόσουμε την τεχνολογία που αλλάζει το μυαλό στη ζωή τους.

Θα χρησιμοποιήσουμε τον φόβο ως όπλο μας.

Θα ιδρύσουμε τις κυβερνήσεις τους και θα συγκροτήσουμε την αντιπολίτευση μέσα τους. Θα έχουμε και τις δύο πλευρές. Πάντα θα κρύβουμε τον στόχο μας, αλλά θα συνεχίσουμε το σχέδιό μας. Αυτοί θα κάνουν το έργο για εμάς, και εμείς θα ευημερούμε από τη δουλειά τους.

Οι οικογένειές μας δεν θα αναμειχθούν ποτέ με τις δικές τους. Το αίμα μας πρέπει να είναι αγνό (γιατί είναι). Θα τους κάνουμε να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον όταν μας πολεμήσουν.

Θα τους κρατήσουμε χωρισμένους από την ενότητα μέσω του δόγματος και της θρησκείας. Θα ελέγξουμε όλες τις πτυχές της ζωής τους και θα τους πούμε τι να σκέφτονται και πώς. Θα τους καθοδηγήσουμε ευγενικά και θα τους αφήσουμε να πιστέψουν ότι καθοδηγούν τον εαυτό τους.

Θα προκαλέσουμε εχθρότητα μεταξύ τους μέσω των φατριών μας. Όταν ένα φως θα λάμψει ανάμεσά τους, θα το σβήσουμε με κοροϊδία ή θάνατο, που είναι πιο βολικό για εμάς. Θα τους κάνουμε να σκίσουν τις καρδιές του άλλου και να σκοτώσουν τα παιδιά τους. Θα το καταφέρουμε χρησιμοποιώντας το μίσος ως σύμμαχός μας, την οργή ως φίλο μας. Το μίσος θα τους τυφλώσει εντελώς και δεν θα δουν ποτέ ότι στις συγκρούσεις τους, θα είμαστε οι ηγέτες τους.

Θα είναι απασχολημένοι σκοτώνοντας ο ένας τον άλλον. Θα κάνουν μπάνιο στο αίμα τους και θα σκοτώσουν τους γείτονες, όσο βλέπουμε ότι μας πολεμάνε.

Θα επωφεληθούμε πολύ από αυτό, γιατί δεν θα μας δουν, γιατί δεν μπορούν να μας δουν. Θα συνεχίσουμε να ευημερούμε από τους πολέμους και το θάνατό τους. Θα το επαναλάβουμε μέχρι να επιτευχθεί ο απώτερος στόχος μας.

Θα συνεχίσουμε να τους κάνουμε να ζουν με φόβο και θυμό, να τους δίνουμε εικόνες και ήχους. Θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία που διαθέτουμε για να το πετύχουμε αυτό. Τα εργαλεία θα παρέχονται από τη δουλειά τους. Θα τους κάνουμε να μισήσουν τον εαυτό τους και τους γείτονές τους.
Πάντα θα τους κρύβουμε την θεία αλήθεια, ότι είμαστε όλοι ένα. Αυτό δεν πρέπει ποτέ να μάθει! Δεν πρέπει ποτέ να μάθουν ότι το χρώμα είναι μια ψευδαίσθηση, πρέπει πάντα να πιστεύουν ότι δεν είναι ίσοι.

Σταγόνα-σταγόνα, σταγόνα-σταγόνα θα προχωρήσουμε στο στόχο μας. Θα αναλάβουμε τα εδάφη, τους πόρους και τον πλούτο τους για να ασκήσουμε έλεγχο πάνω τους. Θα τους ξεγελάσουμε να δεχτούν νόμους που θα κλέψουν την μικρή ελευθερία που θα έχουν.

Θα δημιουργήσουμε ένα σύστημα χρημάτων που θα τους κλείσει για πάντα, κρατώντας αυτούς και τα παιδιά τους χρεωμένα.

Όταν τους απαγορεύσουμε μαζί, θα τους κατηγορήσουμε για εγκλήματα και θα παρουσιάσουμε μια διαφορετική ιστορία στον κόσμο γιατί θα έχουμε όλα τα ΜΜΕ.

Θα χρησιμοποιήσουμε τα μέσα ενημέρωσης για να ελέγξουμε τη ροή της πληροφορίας και τα συναισθήματά τους υπέρ μας. Όταν σηκωθούν εναντίον μας, θα τους τσακίσουμε σαν έντομα, γιατί είναι λιγότερα από αυτό. Θα είναι αβοήθητοι να κάνουν οτιδήποτε γιατί δεν θα έχουν όπλα.

Θα επιστρατεύσουμε μερικούς από αυτούς για να οδηγήσουν τα σχέδιά μας, να τους υποσχεθούμε την αιώνια ζωή, αλλά την αιώνια ζωή που δεν θα έχουν ποτέ επειδή δεν είναι από εμάς. Οι νεοσύλλεκτοι θα αποκαλούνται ′′ μυημένοι ′′ και θα κατηγορηθούν για να πιστέψουν ψευδείς τελετές διόδου σε υψηλότερα βασίλεια.
Τα μέλη αυτών των ομάδων θα νομίζουν ότι είναι ένα με εμάς αλλά δεν θα μάθουν ποτέ την αλήθεια.
Δεν πρέπει ποτέ να μάθουν αυτή την αλήθεια γιατί θα στραφούν εναντίον μας. Για το έργο τους θα ανταμειφθούν με γήινα πράγματα και μεγάλους τίτλους, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ αθάνατοι και δεν θα έρθουν μαζί μας, δεν θα λάβουν φως και δεν θα ταξιδέψουν ποτέ ανάμεσα στα αστέρια. Δεν θα φτάσουν ποτέ στα ανώτερα βασίλεια, επειδή σκοτώνοντάς τα θα εμποδίσουν τη μετάβαση στο βασίλειο του διαφωτισμού. Αυτό δεν θα το ανακαλύψει ποτέ.

Η αλήθεια θα είναι κρυμμένη μπροστά τους, τόσο κοντά!

Ω ναι τόσο μεγάλη θα είναι η ψευδαίσθηση της ελευθερίας, θα είναι ότι δεν θα μάθουν ποτέ ότι είναι δούλοι μας.

ΚΟΙΤΑ   ΤΙ   ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ   ΓΥΡΩ  ΣΟΥ   ΑΝΘΡΩΠΕ   ΚΑΙ   ΘΑ   ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ   ΟΤΙ   ΜΕ   ΤΟΣΟΥΣ    ΤΡΕΛΟΥΣ    ΔΙΠΛΑ   ΜΑΣ   ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ   ΑΜΕΣΑ   ΜΕ   ΑΦΑΝΙΣΜΟ  ... 

ΕΠΕΙΔΗ   ΔΕΝ   ΥΠΑΡΧΕΙ   ΠΟΛΥΣ   ΧΡΟΝΟΣ   ΑΚΟΜΗ   ΣΕ   ΚΑΛΩ   ΝΑ   ΔΕΙΣ  ΣΗΜΕΡΑ   ΤΟ  ΣΧΕΔΙΟ   ΓΙΑ   ΤΗΝ   ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ   ΤΟΥ   ΑΝΘΡΩΠΟΥ   ΑΠΟ   ΤΟΥΣ  ΔΥΝΑΣΤΕΣ   ΤΟΥ ,  ΠΟΥ   ΤΟΝ   ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝ   ΧΩΡΙΣ   ΟΙ   ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ   ΕΞΟΥΣΙΕΣ   ,  ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ,   ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ  ΚΑΙ   ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ   ΝΑ   ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ   ΥΠΕΡ   ΤΟΥ   ΑΝΘΡΩΠΟΥ  ...
ΥΠΕΡ   ΤΟΥ  ΔΙΚΑΙΟΥ  ...

ΕΝΩΣΗ   ΕΛΛΗΝΩΝ   ΣΗΜΕΡΑ   ΚΑΙ   ΑΝΑΛΑΨΗ   ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΙΣΗΣ  ΑΠΟ   ΕΜΑΣ   ΠΟΥ   ΕΙΜΑΣΤΕ   ΟΙ   ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ...
   ΜΟΝΟΙ  ΘΑ   ΤΟ   ΚΑΝΟΥΜΕ  ...

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ 

ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑ ,ΧΩΡΙΣ ΔΟΓΜΑ,ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του  σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των  νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας.
Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο,  έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και
φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα  πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες
(στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή
οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες  και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και
επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες  δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

ΠΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ???
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΔΙΚΗΣΕΙ...

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ....

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ...



ΗΛΘΕ   ΠΛΕΟΝ  Η  ΩΡΑ  ΠΟΥ  
Ο  ΕΛΛΗΝ  ΠΟΛΙΤΗΣ   ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΑΡΕΙ  ΘΕΣΗ ... 

ΑΥΤΗ  ΤΗΝ  ΣΤΙΓΜΗ  ΘΑ  ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ   ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ   ΕΑΝ  ΚΑΙ  ΜΕΤΑ  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  ΠΟΥ  ΤΡΕΧΟΥΝ   ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ   ,  ΘΑ  ΕΙΜΑΣΤΕ  ΣΕ  ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ   ΘΕΣΗ  ΑΠΟ  ΑΥΤΗ  ΠΟΥ  ΕΙΜΑΣΤΕ  ΤΩΡΑ ... 

ΔΗΛΑΔΗ  ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ   ΑΠΟ   ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟΥΣ  ΔΟΥΛΟΥΣ ... 

ΚΑΙ   ΠΙΟ  ΑΔΙΚΟ   ΕΙΝΑΙ  ΟΤΑΝ  ΟΛΟΣ  ΑΥΤΟΣ  Ο  ΕΦΙΑΛΤΗΣ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΠΑΡΕΙ  ΤΕΛΟΣ  ΚΑΙ  ΤΑ  ΜΜΕ  ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΝ  ΚΑΙ   ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ  ΤΟΥΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ   ΛΕΓΟΝΤΑΣ  ΤΟΥΣ   ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΓΙΝΕΙ  ΑΛΛΙΩΣ ... 

ΟΤΙ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΕΘΑΝΟΥΝ ... 

ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΛΟΓΟΥΣ  ΑΥΤΟΥΣ  , 
ΚΑΛΩ  
ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΑΥΤΗΣ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ  ΝΑ  ΔΕΙΤΕ  ΤΗΝ  ΠΡΟΤΑΣΗ ...



Ο  ΑΡΧΩΝ  ΑΡΧΕΤΑΙ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΠΗΓΗ  ΤΗΣ  ΕΞΟΥΣΙΑΣ  
ΤΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΟΙ  ΟΠΟΙΟΙ   ΜΕΤΕΧΟΥΝ  
<< ΚΡΙΣΕΩΣ  ΚΑΙ  ΑΡΧΗΣ >>

ΟΙ  ΝΟΜΟΙ  ΘΑ  ΒΓΑΙΝΟΥΝ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ   ΚΑΙ  ΘΑ  ΕΙΝΑΙ  ΒΑΣΕΙ  ΤΟΥ  ΕΛΛΑΝΙΟΥ  ΑΞΙΑΚΟΥ ... 
ΔΕΙΤΕ  ΤΟ  ΚΑΙ  ΘΑ  ΤΟ  ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ   ΔΙΟΤΙ  ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ  ΜΕ  ΑΥΤΟ  ΟΛΟΙ  ΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ... 


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: 
ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Αντώνης Χαραλάμπους

ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ , ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ Ε.ΣΥ. ???

Ε.ΣΥ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ...

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ , ΠΑΝΤΑ Ε.ΣΥ. ΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΣ , ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ !!!
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΣ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ , ΕΒΑΖΑΝ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΛΕΒΑΝ ... ΠΑΝΤΑ ΕΣΤΗΝΑΝ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ ......
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟ Ε.ΣΥ. ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ...
ΜΑΖΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ...

                    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
                     ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &
                            ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr

                                          2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.g
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapezaanatolis.oramaellas.g 5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:

1) ΣΕΛΙΔΕΣ FB: https://www.facebook.com/kpdstereasel... & https://www.facebook.com/%CE%94%CE%B9...

2) OMADA FB: https://www.facebook.com/groups/18485...

3) INSTAGRAM: username: k.p.d.stereas_ellados & diomidesblogspot

4) TWITTER: https://twitter.com/EsyKpd & https://twitter.com/diomidis_blog

5) ΕΠΙΣΗΜΟ BLOG: https://esykpdstereasellados.blogspot...

6) ΔΙΟΜΗΔΗΣ BLOG: https://diomidhs.blogspot.com/

7) ΛΙΝΚ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗΣ: https://diomhdhs.radio12345.com/

8) KANAΛΙ YouTube ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΡΑΔΙΟ: https://www.youtube.com/channel/UCu4f...

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr/wp/


AΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ: https://alfeiospotamos.gr/

ΕΛΕΥΣΙΣ RADIO:
https://eleysisradiotv.blogspot.com

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627 
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

1) 6955859107 
2) 6973528354
3) 6970298583 
4) 6944518688

& email: esykpdstereasellados@gmail.com

 ΕΛΑΤΕ   ΟΛΟΙ  ΕΣΕΙΣ  ΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ   ΝΑ  ΓΡΑΨΟΥΜΕ  ΙΣΤΟΡΙΑ  ... 

ΝΑ  ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ  ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ   ΤΟΝ   ΚΟΣΜΟ  ...  

ΓΙΑ  ΝΑ  ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ   ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΔΙΚΑΙΟ ... 


ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ   ΝΟΜΟΥ  ΛΕΥΚΑΔΟΣ  ...

ΥΠΟΨΗΦΙΑ  ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ  ΝΟΜΟΥ  ΛΕΥΚΑΔΟΣ  :  

ΚΟΤΣΟΒΟΛΗ  ΜΑΡΙΑ   τηλ. 6986671319  Εmail : mariakotsovoli01@gmail.com


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

Translate