Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Πώς ο Τζων Ροκφέλερ εξαφάνισε τις φυσικές θεραπείες και έστησε την φαρμακευτική κερδοσκοπία

Πώς ο Τζων Ροκφέλερ εξαφάνισε τις φυσικές θεραπείες και έστησε την φαρμακευτική κερδοσκοπία

Πώς ο Τζων Ροκφέλερ εξαφάνισε τις φυσικές θεραπείες και έστησε την φαρμακευτική κερδοσκοπία









          Οι άνθρωποι αυτές τις μέρες σε βλέπουν σαν περίεργο, 
              αν μιλάς για τις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών, 
   της διατροφής, του τρόπου ζωής, ή για τα παραδοσιακά ιατρικά                          παραδείγματα και τις ολιστικές εμπειρικές πρακτικές.

Όπως και για οτιδήποτε άλλο, υπάρχει πολλή πολιτική και πολλά χρήματα πίσω από το σύγχρονο ιατρικό μας σύστημα.

Όλα ξεκινούν με τον John D. Rockefeller (1839 – 1937) που ήταν μεγαλοπρεπής, βαρόνος, ληστής, πρώτος δισεκατομμυριούχος της Αμερικής και μονοκράτορας των μονοπωλίων.
Έως τον 20ο αιώνα, ελέγχει το 90% όλων των διυλιστηρίων πετρελαίου στις Η.Π.Α., μέσω της εταιρείας πετρελαίου του, της Standard Oil, η οποία αργότερα διαλύθηκε για να γίνει Chevron, Exxon, Mobil κ.λπ.

Ταυτόχρονα, περίπου το 1900, οι επιστήμονες ανακάλυπταν τα «πετροχημικά» και την δυνατότητα να δημιουργούν κάθε είδους υλικά και ουσίες από το πετρέλαιο.

Για παράδειγμα, το πρώτο πλαστικό – που ονομάζεται Bakelite (Βακελίτης)- κατασκευάστηκε από πετρέλαιο το 1907. Οι επιστήμονες ανακάλυπταν τότε διάφορες βιταμίνες και διέβλεπαν ότι πολλά φαρμακευτικά φάρμακα μπορούσαν να παρασκευαστούν από το πετρέλαιο.

Αυτή ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία για τον Rockefeller, που διείδε την δυνατότητα να μονοπωλεί την βιομηχανία πετρελαίου, χημικών και ιατρικών προϊόντων ταυτόχρονα!

Το πιο τέλειο πράγμα με τα πετροχημικά ήταν ότι όλα θα μπορούσαν να κατοχυρωθούν με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και να πωληθούν με υψηλά κέρδη ως αποκλειστικής ιδιοκτησίας εμπορικές πατέντες.

Ωστόσο, υπήρχε ένα πρόβλημα με το σχέδιο του Rockefeller για την ιατρική βιομηχανία: τα φυσικά / φυτικά φάρμακα ήταν πολύ δημοφιλή στην Αμερική εκείνη την εποχή. Σχεδόν οι μισοί γιατροί και τα ιατρικά κολέγια στις ΗΠΑ ασκούσαν ολιστική ιατρική, χρησιμοποιώντας γνώσεις από την Ευρώπη και τους ιθαγενείς Αμερικανούς.

Ο Ροκφέλερ, ο μονοπωλητής, έπρεπε να βρει έναν τρόπο για να απαλλαγεί από τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό του. Έτσι χρησιμοποίησε την κλασική στρατηγική «λύση-αντίδραση-λύση».

Δηλαδή: “δημιουργήστε ένα πρόβλημα και τρομάξτε τους ανθρώπους και, στη συνέχεια, προσφέρετε μια (προ-προγραμματισμένη) λύση“.

Πήγε στον φίλο του Andrew Carnegie – έναν άλλο πλουτοκράτη, που έκανε τα χρήματά του από το μονοπώλιο της χαλυβουργίας – ο οποίος επινόησε ένα σχέδιο. Από το διάσημο Ίδρυμα Carnegie, έστειλαν έναν άντρα με το όνομα Abraham Flexner, για να ταξιδέψει σε όλη τη χώρα και να καταγράψει την κατάσταση των ιατρικών κολλεγίων και των νοσοκομείων στις ΗΠΑ.

Αυτό οδήγησε στην έκθεση Flexner, η οποία γέννησε τη σύγχρονη ιατρική, όπως την γνωρίζουμε.

Περιττό να πούμε, η έκθεση μίλησε για την ανάγκη ανανέωσης και συγκέντρωσης των ιατρικών ιδρυμάτων. Με βάση αυτήν την έκθεση, περισσότερα από τα μισά από όλα τα ιατρικά κολέγια έκλεισαν σε σύντομο χρόνο.

Η ομοιοπαθητική και τα φυσικά φάρμακα κατασυκοφαντήθηκαν και δαιμονοποιήθηκαν και όχι λίγοι γιατροί φυλακίστηκαν.

Για να μεθοδεύσει την μετάβαση και να αλλάξει την γνώμη άλλων γιατρών και επιστημόνων, ο Rockefeller έδωσε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια σε κολέγια, νοσοκομεία και ίδρυσε μια φιλανθρωπική ομάδα που ονομάζεται «Συμβούλιο Γενικής Εκπαίδευσης» (GEB). Αυτή είναι η κλασική προσέγγιση του καρότου και του μαστιγίου.
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όλα τα ιατρικά κολέγια εργάζονταν και δρούσαν συντονισμένα και ομοιόμορφα. Όλοι οι σπουδαστές και φοιτητές μάθαιναν το ίδιο πράγμα, και η ιατρική περιοριζόταν στη χρήση πατενταρισμένων φαρμάκων μονοπωλιακής διάθεσης.

Οι επιστήμονες έλαβαν τεράστιες επιχορηγήσεις για να μελετήσουν πώς τα φυτά θεραπεύουν ασθένειες, αλλά ο στόχος τους ήταν να εντοπίσουν πρώτα ποιες χημικές ουσίες στο φυτό ήταν αποτελεσματικές και στη συνέχεια να αναδημιουργήσουν μια παρόμοια χημική ουσία – αλλά όχι πανομοιότυπη – στο εργαστήριο που θα μπορούσε να κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Ένα χάπι για κάθε άρρωστο έγινε το μάντρα της σύγχρονης ιατρικής.

Και νομίζατε ότι οι αδελφοί Κοχ ήταν κακοί;

Έτσι, τώρα, 100 χρόνια αργότερα, βγαίνουνε γιατροί που δεν γνωρίζουν τίποτα για τα οφέλη της διατροφής ή των βοτάνων ή των ολιστικών πρακτικών. Έχουμε μια ολόκληρη κοινωνία που βασίζεται στις φαρμακευτικές εταιρείες για την ευημερία της.
Η Αμερική ξοδεύει το 15% του ΑΕΠ της στην υγειονομική περίθαλψη, η οποία θα έπρεπε πραγματικά να ονομάζεται «περίθαλψη ασθενείας» ή “εμπόριο πατενταρισμένων δραστικών ουσιών για ασθενείς”.
Δεν επικεντρώνεται στη θεραπεία, αλλά μόνο στα συμπτώματα και στην εξάλειψή τους, δημιουργώντας έτσι επαναλαμβανόμενους και εξαρτημένους πελάτες, που αργά ή γρήγορα θα πέσουν ξανά στην ανάγκη των μονοπωλιακών εμπόρων των πατενταρισμένων ουσιών.
Δεν υπάρχει θεραπεία για τον καρκίνο, τον διαβήτη, τον αυτισμό, το άσθμα ή ακόμη και την γρίπη. Το ανατολικό ιατρικό παράδειγμα (Κίνας, Ινδίας, Ιαπωνίας, Νοτίου Ασίας) τεκμηριώνεται πως επιτυγχάνει περίπου 70% ιασιμότητα των γνωστών ασθενειών, ενώ το δυτικό παράδειγμα μόνον περίπου 30%, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Όσον αφορά στον καρκίνο, ω ναι, η Αμερικανική Εταιρεία Καρκίνου ιδρύθηκε από ποιον άλλο, από τον Rockefeller το 1913…

by Ιωάννης ΝΑΣΙΟΥΛΑΣ

Posted on

ΠΗΓΗ aristeia.site 

ΓΙΑ  ΝΑ   ΜΙΛΑΣ   ΣΕ  ΚΑΠΟΙΟΥΣ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΘΕΛΕΙΣ  ΝΑ  ΣΕ  ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΜΙΛΑΣ   ΤΗΝ   ΓΛΩΣΣΑ  ΤΟΥΣ  ... ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΠΡΟΞΕΝΗΣΕΙΣ  ΤΟ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ   ΓΙΑ  ΝΑ   <<ΔΩΣΟΥΝ ΒΑΣΗ>> ... 

ΜΕΤΑ  ΕΙΝΑΙ  ΘΕΜΑ  ΔΙΚΟ   ΤΟΥΣ ...

ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ  ΟΤΙ  ΟΙ   ΑΞΙΕΣ   ΚΑΙ  ΟΙ   ΑΡΧΕΣ   ΕΙΝΑΙ  ΥΠΕΡΠΟΛΙΤΙΜΕΣ  ΚΑΙ  ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ  !!!

ΑΥΤΑ  ΠΟΥ  ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ  ΟΙ  ΨΥΧΙΚΑ  ΑΣΘΕΝΕΙΣ  ΣΑΝ  ΜΟΝΤΕΡΝΑ   ΕΙΝΑΙ  ΧΙΛΙΑΔΕΣ   ΧΡΟΝΙΑ   ΠΡΙΝ  ΤΗΝ   ΝΑΦΘΑΛΙΝΗ ...

ΔΕΣ   ΑΝΘΡΩΠΕ   ΤΙ  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ  ΑΥΤΗ  ΤΗΝ  ΣΕ  ΟΛΟΚΛΗΡΟ   ΤΟΝ   ΠΛΑΝΗΤΗ   ...

ΣΟΥ   ΑΡΕΣΕΙ   ΑΥΤΟ   ΠΟΥ  ΒΛΕΠΕΙΣ  ??? 

ΕΝΑ   ΜΟΝΟ   ΜΠΟΡΩ   ΝΑ  ΣΟΥ  ΠΩ   ΚΑΙ  ΕΙΝΑΙ   ΣΙΓΟΥΡΟ  : 

ΓΙΑ   ΝΑ   ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ   Ο  ΠΛΑΝΗΤΗΣ   ΣΤΗΝ   ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ   ΤΟΥ   ΣΕ   ΟΛΑ  ΤΑ   ΕΠΙΠΕΔΑ  ,  ΠΡΕΠΕΙ   ΜΟΝΟ   ΝΑ   ΘΥΜΗΘΕΙΣ   ΕΣΥ   !!!

ΟΤΑΝ   ΘΥΜΗΘΕΙΣ   ΕΣΥ   ΠΟΙΟΣ  ΕΙΣΑΙ    ΘΑ   ΞΕΡΕΙΣ   ΤΙ   ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ   ΚΑΝΕΙΣ   ΚΑΙ   ΠΩΣ   ΘΑ   ΤΟ   ΚΑΝΕΙΣ  !!!

ΕΧΕΙΣ  ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ   ΓΙΑ   ΑΥΤΟΝ   ΤΟΝ   ΜΕΓΑΛΟ  ΣΚΟΠΟ !!!

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ 

ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑ ,ΧΩΡΙΣ ΔΟΓΜΑ,ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του  σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των  νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας.
Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο,  έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και
φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα  πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες
(στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή
οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες  και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και
επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες  δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

ΠΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ???
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΔΙΚΗΣΕΙ...

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ....

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ...

ΗΛΘΕ   ΠΛΕΟΝ  Η  ΩΡΑ  ΠΟΥ  Ο  ΕΛΛΗΝ  ΠΟΛΙΤΗΣ   ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΑΡΕΙ  ΘΕΣΗ ... 

ΑΥΤΗ  ΤΗΝ  ΣΤΙΓΜΗ  ΘΑ  ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ   ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ   ΕΑΝ  ΚΑΙ  ΜΕΤΑ  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  ΠΟΥ  ΤΡΕΧΟΥΝ   ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ   ,  ΘΑ  ΕΙΜΑΣΤΕ  ΣΕ  ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ   ΘΕΣΗ  ΑΠΟ  ΑΥΤΗ  ΠΟΥ  ΕΙΜΑΣΤΕ  ΤΩΡΑ ... 

ΔΗΛΑΔΗ  ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ   ΑΠΟ   ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΟΥΣ  ΔΟΥΛΟΥΣ ... 

ΚΑΙ   ΠΙΟ  ΑΔΙΚΟ   ΕΙΝΑΙ  ΟΤΑΝ  ΟΛΟΣ  ΑΥΤΟΣ  Ο  ΕΦΙΑΛΤΗΣ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΠΑΡΕΙ  ΤΕΛΟΣ  ΚΑΙ  ΤΑ  ΜΜΕ  ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΝ  ΚΑΙ   ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ  ΤΟΥΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ   ΛΕΓΟΝΤΑΣ  ΤΟΥΣ   ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΓΙΝΕΙ  ΑΛΛΙΩΣ ... 

ΟΤΙ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΕΘΑΝΟΥΝ ... 

ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΛΟΓΟΥΣ  ΑΥΤΟΥΣ  , 
ΚΑΛΩ  
ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΑΥΤΗΣ  ΤΗΣ  ΧΩΡΑΣ  ΝΑ  ΔΕΙΤΕ  ΤΗΝ  ΠΡΟΤΑΣΗ ...



Ο  ΑΡΧΩΝ  ΑΡΧΕΤΑΙ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΠΗΓΗ  ΤΗΣ  ΕΞΟΥΣΙΑΣ  
ΤΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ  ΟΙ  ΟΠΟΙΟΙ   ΜΕΤΕΧΟΥΝ  
<< ΚΡΙΣΕΩΣ  ΚΑΙ  ΑΡΧΗΣ >>

ΟΙ  ΝΟΜΟΙ  ΘΑ  ΒΓΑΙΝΟΥΝ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΕΣ   ΚΑΙ  ΘΑ  ΕΙΝΑΙ  ΒΑΣΕΙ  ΤΟΥ  ΕΛΛΑΝΙΟΥ  ΑΞΙΑΚΟΥ ... 
ΔΕΙΤΕ  ΤΟ  ΚΑΙ  ΘΑ  ΤΟ  ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ   ΔΙΟΤΙ  ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ  ΜΕ  ΑΥΤΟ  ΟΛΟΙ  ΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ... 


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: 
ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Αντώνης Χαραλάμπους

ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ , ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ Ε.ΣΥ. ???

Ε.ΣΥ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ...

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ , ΠΑΝΤΑ Ε.ΣΥ. ΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΣ , ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ !!!
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΣ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ , ΕΒΑΖΑΝ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΛΕΒΑΝ ... ΠΑΝΤΑ ΕΣΤΗΝΑΝ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ ......
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟ Ε.ΣΥ. ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ...
ΜΑΖΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ...

                    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
                     ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &
                            ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr

                                          2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.g
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapezaanatolis.oramaellas.g 5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:

1) ΣΕΛΙΔΕΣ FB: https://www.facebook.com/kpdstereasel... & https://www.facebook.com/%CE%94%CE%B9...

2) OMADA FB: https://www.facebook.com/groups/18485...

3) INSTAGRAM: username: k.p.d.stereas_ellados & diomidesblogspot

4) TWITTER: https://twitter.com/EsyKpd & https://twitter.com/diomidis_blog

5) ΕΠΙΣΗΜΟ BLOG: https://esykpdstereasellados.blogspot...

6) ΔΙΟΜΗΔΗΣ BLOG: https://diomidhs.blogspot.com/

7) ΛΙΝΚ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗΣ: https://diomhdhs.radio12345.com/

8) KANAΛΙ YouTube ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΡΑΔΙΟ: https://www.youtube.com/channel/UCu4f...

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr/wp/


AΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ: https://alfeiospotamos.gr/

ΕΛΕΥΣΙΣ RADIO:
https://eleysisradiotv.blogspot.com

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627 
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

1) 6955859107 
2) 6973528354
3) 6970298583 
4) 6944518688

& email: esykpdstereasellados@gmail.com

 ΕΛΑΤΕ   ΟΛΟΙ  ΕΣΕΙΣ  ΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ   ΝΑ  ΓΡΑΨΟΥΜΕ  ΙΣΤΟΡΙΑ  ... 

ΝΑ  ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ  ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ   ΤΟΝ   ΚΟΣΜΟ  ...  

ΓΙΑ  ΝΑ  ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ   ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΔΙΚΑΙΟ ... 


ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ   ΝΟΜΟΥ  ΛΕΥΚΑΔΟΣ  ...

ΥΠΟΨΗΦΙΑ  ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ  ΝΟΜΟΥ  ΛΕΥΚΑΔΟΣ  :  

ΚΟΤΣΟΒΟΛΗ  ΜΑΡΙΑ   τηλ. 6986671319  Εmail : mariakotsovoli01@gmail.com


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

Translate