Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ , ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ...


ΚΑΤΑΛΥΣΗ  ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ  ,  
ΔΙΑΛΥΣΗ  ΚΡΑΤΟΥΣ ...

ΟΙ  ΕΛΛΗΝΕΣ  ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ   ΣΤΟ   ΣΤΟΧΟ   ΤΩΝ  ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΩΝ  ΟΠΑΔΩΝ  ΤΟΥ  ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ 

ΤΟ  ΧΑΟΣ   ΤΩΝ   ΣΒΑΜΠ-ΧΑΡΑΡΙ   ΚΑΙ  ΟΙ  ΧΡΗΣΙΜΟΙ   ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΣΕ   ΛΗΘΗ ...

ΦΤΑΝΕΙ   ΠΙΑ   ΜΕ  ΤΑ   ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
 
Αναρχικοί και Ρομά που είχαν συγκεντρωθεί στην πλατεία Καμάρας για τον 16χρονο που δέχτηκε πυροβολισμό από αστυνομικό εκτόξευσαν βόμβες μολότοφ, μάρμαρα και πέτρες προς τις δυνάμεις των ΜΑΤ.
ΑΠΟ  ΚΟΝΤΑ   ΚΑΙ  ΟΙ   ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΙ ...

ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ  ΤΟ  ΧΑΟΣ   ΠΟΥ  ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ   ΟΙ  ΣΒΑΜΠ - ΧΑΡΑΡΙ  ΚΑΙ   ΟΙ   ΟΠΑΔΟΙ   ΤΗΣ  ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ   ΚΑΤΑ    ΤΗΣ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ   ΚΑΙ  ΤΩΝ  ΑΝΘΡΩΠΩΝ ...

ΤΑ   ΛΕΝΕ   ΠΛΕΟΝ   ΜΟΝΟΙ   ΤΟΥΣ   ΞΕΚΑΘΑΡΑ   ΓΙΑ  ΔΥΟ   ΛΟΓΟΥΣ ... 
Ο  ΠΡΩΤΟΣ   ΛΟΓΟΣ   ΕΙΝΑΙ   ΟΤΙ  ΞΕΡΟΥΝ   ΟΤΙ   ΠΑΝΤΑ   ΘΑ   ΥΠΑΡΧΟΥΝ   ΚΑΠΟΙΟΙ   ΠΟΥ  ΘΑ   ΜΑΘΟΥΝ   ΚΑΙ  ΘΑ  ΤΟ  ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ   ...
Ο  ΔΕΥΤΕΡΟΣ   ΛΟΓΟΣ   ΕΙΝΑΙ  ΟΤΙ   ΤΟ  ΔΙΝΟΥΝ   ΣΤΟΥΣ   ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ   ΤΩΝ   ΜΜΕ   ΟΙ   ΟΠΟΙΟΙ   ΤΟ  ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ   ΜΕ   ΤΕΤΟΙΟΥΣ   ΤΡΟΠΟΥΣ    ΠΟΥ   ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ   ΟΙ   ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ...

ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ   ΧΑΟΣ  ,  ΤΟ  ΧΑΟΣ   ΦΕΡΝΕΙ   ΤΡΟΜΟ   ΚΑΙ   Ο   ΤΡΟΜΟΣ   ΚΑΝΕΙ   ΤΟΥΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΝΑ   ΔΕΧΘΟΥΝ   ΤΗΝ   ΥΠΟΤΑΓΗ   ...

ΑΥΤΟΙ   ΤΑ   ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ   ΣΤΟ   ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ   ΤΑΒΙΣΤΟΚ  ,  
ΕΜΕΙΣ   ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ  ΑΥΤΟΥΣ   ΚΑΙ   ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ   ΤΙΣ   ΤΑΚΤΙΚΕΣ   ΤΟΥΣ ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ :

Μια απίστευτη εγκύκλιος για την διακοπή της καταδίωξης των παρανόμων έρχεται στην δημοσιότητα που εκδόθηκε μετά την καταδίωξη και τον θάνατο του Ρομά πέρυσι στο Πέραμα:

Η όλη εγκύκλιος έρχεται στην δημοσιότητα με σκοπό να καλυφθεί ο υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ. Τ.Θεοδωρικάκος μετά τις δραματικές εξελίξεις που ακολουθούν το περιστατικό του πυροβολισμού Ρομά στην Θεσσαλονίκη από αστυνομικό στην διάρκεια καταδίωξης!

ΟΤΑΝ  ΣΑΣ   ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ   ΘΑ   ΞΕΡΕΤΕ   ΛΟΙΠΟΝ    ΟΤΙ   ΓΙΝΕΤΕ   ΜΕ   ΕΝΤΟΛΗ   ΤΟΥ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ   ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ   ΤΟΥ   ΠΟΛΙΤΗ   ΚΑΙ   ΤΗΝ   ΑΝΟΧΗ   ΤΗΣ  ΗΓΕΣΙΑΣ  ΤΗΣ   ΕΛΛΑΣ   ΠΟΥ   ΚΑΝΕΙ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ...

ΚΑΝΕΙ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ   ΕΙΣ   ΒΑΡΟΣ  ΤΩΝ   ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ   ΕΛΛΗΝΩΝ   ΚΑΙ   ΤΟΥΣ   ΑΦΗΝΕΙ   ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ    ΣΕ   ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ   ΟΙ   ΟΠΟΙΟΙ    ΔΕΝ    ΘΕΛΟΥΝ  ΝΑ   ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ   ...

ΠΟΣΟΙ    ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ   ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ   ΑΛΛΑ   ΚΑΙ   ΑΛΛΟΙ   ΝΟΜΙΜΩΣ  ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ  ΠΑΤΡΙΔΑ  ΜΟΥ   ΕΛΛΑΣ  ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ   ΤΟ  ΤΕΡΑΣΤΙΟ    ΠΟΣΟΣΤΟ   ΤΩΝ   ΡΟΜΑ   ΠΟΥ   ΠΑΙΡΝΟΥΝ   ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ   ΣΑΝ   ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ  ???

ΣΚΕΨΟΥ   ΛΟΙΠΟΝ   ΝΑ   ΕΧΕΙΣ   ΑΝΘΡΩΠΕ   ΚΑΠΟΙΟ   ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ  ΜΕ   ΚΑΝΕΝΑ  ΤΥΠΟ   ΠΟΥ   ΕΧΕΙ   ΤΗΝ   ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ   ΑΣΘΕΝΕΙΑ   ΚΑΙ   ΝΑ  ΓΙΝΕΙΣ  ΘΥΜΑ  ΤΟΥ ...

ΚΑΙ   ΘΑ  ΣΕ  ΑΔΙΚΗΣΕΙ    ΚΑΙ   ΔΕΝ   ΘΑ  ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ   ΔΙΟΤΙ   ΘΑ   ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ   ΤΟ  ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ ...

ΟΤΑΝ   ΘΑ  ΕΛΘΟΥΝ   ΛΟΙΠΟΝ  ΑΡΓΟΤΕΡΑ   ΟΛΑ   ΑΥΤΑ  ΤΑ   ΑΝΔΡΑΠΟΔΑ  ΤΗΣ  ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ   ΚΑΙ  ΣΟΥ   ΖΗΤΗΣΟΥΝ   ΤΗΝ   ΨΗΦΟ  ,  ΕΣΥ   ΤΙ   ΘΑ   ΚΑΝΕΙΣ ??? 

ΘΑ  ΤΟΥΣ  ΔΟΣΕΙΣ  ΚΑΙ   ΠΑΛΙ   ΛΕΥΚΗ   ΕΠΙΤΑΓΗ   ΓΙΑ  ΝΑ   ΚΑΝΟΥΝ   ΟΤΙ  ΘΕΛΟΥΝ ???

ΔΗΛΑΔΗ   ΜΟΝΟ  ΝΑ  ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ   ΧΩΡΙΣ   ΝΑ   ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ   ΣΤΗΝ  ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΚΑΙ   ΣΤΗΝ   ΛΗΨΗ   ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ   ΕΛΛΗΝ  ΑΥΤΟΧΘΩΝ   ΑΝΘΡΩΠΕ ???

ΤΟΤΕ   ΘΑ  ΕΙΣΑΙ   ΑΞΙΟΣ   ΤΗΣ   ΜΟΙΡΑΣ   ΣΟΥ   ΕΛΛΗΝ  ΑΥΤΟΧΘΩΝ   ΑΝΘΡΩΠΕ ...

ΚΑΙ   ΤΗΝ  ΩΡΑ   ΠΟΥ  ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ  ΑΥΤΕΣ  ΤΙΣ   ΣΚΕΨΕΙΣ  ΜΕ  `ΣΑΣ  ,     

ΔΕΙΤΕ   ΤΙ  ΕΓΙΝΕ :


ΕΚΤΑΚΤΟ: Πυροβολισμοί Ρομά κατά αστυνομικών στα Άνω Λιόσια Εκτός ελέγχου η κατάσταση 08.12.2022 | 20:55

Newsroom | email: info@pronews.gr

ΔΕΝ   ΥΠΑΡΧΕΙ   ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ   ΑΥΤΟΙ   ΝΑ  ΓΙΝΟΥΝ   ΝΟΜΙΜΟΙ ...
ΑΙΤΙΑ   ΤΟ   ΚΡΑΤΟΣ   ...  ΤΟ   ΚΑΘΕΣΤΩΣ ...  
ΑΥΤΟΙ   ΠΟΥ   ΔΕΝ   ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ  ΤΙ   ΕΙΝΑΙ    ΚΑΙ   ΠΟΙΟΙ   ΕΙΝΑΙ   ΜΕΧΡΙ  ΠΡΙΝ ΑΠΟ  ΜΕΡΙΚΑ   ΧΡΟΝΙΑ ...

ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ

Κυκλοφορουν   βίντεο  που μάλλον τραβήχτηκε το καλοκαίρι, αλλά  τώρα είδε το φως της δημοσιότητας, όμως δεν έχει καμία σημασία το πότε έγινε,  αλλά γιατί έγινε.

Μάλιστα ύψωσαν την σημαία τους δίπλα στο άγαλμα του Αριστοτέλη, ενώ έκαναν και βόλτα με την πακιστανική σημαία στο κεντρικότερο σημείο της Θεσσαλονίκης, ως νέοι κατακτητές.

...

Θρίλερ σε συρμό του Προαστιακού - Άμεση επέμβαση της Αστυνομίας μετά από ενημέρωση για ένοπλο άνδρα

Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι της Κυριακής 11 Δεκεμβρίου σήμανε συναγερμός στις Αρχές, καθώς υπήρξε ενημέρωση από έντρομους επιβάτες για ένοπλο άτομο που κρατάει ομήρους μέσα σε συρμό του Προαστιακού στο Τατόι, στο ύψος της αεροπορικής βάσης.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα  enikos.gr άμεσα δόθηκε εντολή σε  ομάδες της ΕΚΑΜ να μεταβούν στο σημείο.

Άμεσα δόθηκε εντολή σε 4 ομάδες της ΕΚΑΜ να μεταβούν στο σημείο.

Οι αστυνομικοί μέσα σε λίγα λεπτά έπεισαν τον άνδρα να παραδοθεί και εν συνεχεία του πέρασαν χειροπέδες.   

Ο άνδρας που συνελήφθη, είναι πακιστανικής υπηκοότητας που έφερε όπλο τύπου ρέπλικα. Η ρέπλικα εντοπίστηκε κρυμμένη στις τουαλέτες σύμφωνα με πληροφορίες.

Αστυνομικές πηγές σημειώνουν ότι παρά τις αναφορές, 

δεν προκύπτει περιστατικό ομηρίας.

ΤΙ  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ   ΕΔΩ   ΡΕ ???

ΕΧΟΥΜΕ   ΚΑΤΑΛΥΣΗ  ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ  ,  ΔΙΑΛΥΣΗ  ΚΡΑΤΟΥΣ ...

ΔΕΝ   ΜΙΛΑΕΙ   ΚΑΝΕΙΣ  ???

ΤΟ  ΠΑΡΑΜΥΘΙ  ΤΗΣ  ΔΥΤΙΚΗΣ  ΚΑΙ  ΒΟΡΕΙΑΣ  ΕΥΡΩΠΗΣ   ΤΕΛΕΙΩΣΕ ...

ΓΙΑΤΙ  ΔΕΝ   ΓΥΡΝΑΝΕ  ΣΤΙΣ  ΠΑΤΡΙΔΕΣ   ΤΟΥΣ ???

ΚΑΙ  ΤΩΡΑ  ΘΑ  ΦΑΝΕΙ   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ    Η   ΑΙΤΙΑ   ΤΗΣ   ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗΣ   ΕΦΟΔΟΥ   ΟΛΩΝ   ΑΥΤΩΝ   ΠΟΥ   ΜΠΗΚΑΝ   ΑΠΟ   ΤΑ   ΣΥΝΟΡΑ   ΠΑΡΑΝΟΜΑ ...

ΤΟΥΣ   ΕΙΧΑΝ   ΔΑΣΚΑΛΕΨΕΙ    ΑΠΟ   ΕΔΩ    ΤΙ   ΘΑ   ΑΠΑΝΤΑΝΕ   ΟΤΑΝ   ΤΟΥΣ   ΡΩΤΟΥΝ  ΑΠΟ   ΠΟΥ   ΗΡΘΑΝ  ,  ΓΙΑΤΙ   ΗΡΘΑΝ  ,   ΚΑΙ   ΠΟΥ   ΘΕΛΟΥΝ   ΝΑ   ΠΑΝΕ ... 
 
<<ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ   ΑΠΟ   `ΚΕΙ   ΠΟΥ   ΕΧΕΙ   ΠΟΛΕΜΟ  ,  ΜΑΣ   ΚΥΝΗΓΟΥΝ   ΚΑΙ   ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ  Η   ΖΩΗ   ΜΑΣ  ,  ΣΤΟΧΟΣ   ΜΑΣ   ΕΙΝΑΙ   ΝΑ   ΠΑΜΕ   ΣΤΗΝ   ΕΥΡΩΠΗ   ΓΙΑΤΙ   ΕΣΕΙΣ   ΠΕΙΝΑΤΕ   ΚΑΙ   ΤΑ   ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ   ΣΑΣ    ΕΙΝΑΙ    ΜΙΚΡΑ >> ... 

ΦΤΑΝΕΙ   ΛΟΙΠΟΝ   ΠΙΑ   ΜΕ  ΤΑ   ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ...

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ   ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΡΧΙΑ ...

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΠΡΕΠΕΙ
ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ...

ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ...

ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΕΡΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΑΛΛΟΥ ...

ΡΑΤΣΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ...
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΟΣ ....

ΕΑΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΚΑΠΟΙΟ
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΗΛΙΚΑ , ΘΑ ΜΕ
ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ...

ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ
ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ
ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ...

ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΟΔΟΓΥΡΙΖΟΥΝ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΦΩΤΙΕΣ ...

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΣ
ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ
ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΜΑΝΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ...

ΓΙ` ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ???
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
 
ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΚΑΚΗ
ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ `ΓΩ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΩΝΩ ΑΚΟΜΗ .....

ΜΕ ΑΔΙΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΝ , ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΒΓΗΚΑ ΕΞΩ ΝΑ ΣΠΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙΩ ....

ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΤΟ
ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...

δ᾿ ἀεί ὁ μέν πονηρός οὐδέν

ἄλλο πλήν κακός, ὁ δ᾿ ἐσθλός ἐσθλός, 

οὐδέ συμφορᾶς ὕπο φύσιν διέφθειρ᾿, 

ἀλλά χρηστός ἐστ᾿ ἀεί; ἆρ᾿ οἱ τεκόντες διαφέρουσιν 

ἤ τροφαί; ἔχει γε μέντοι καί τό θρεφθῆναι καλῶς 

δίδαξιν ἐσθλοῦ· τοῦτο δ᾿ ἤν τίς εὖ μάθῃ, οἶδεν τό γ᾿ 

αἰσχρόν, κανόνι τοῦ καλοῦ μαθών

ΔΗΛΑΔΗ

Πώς γίνεται, όμως, στους ανθρώπους ο κακός κακός 

πάντα να μένει και ο καλός πάντα καλός χωρίς οι 

συμφορές να του χαλούν το χαρακτήρα διατηρώντας 

πάντα την αρετή του; 

Τα γονίδιά τους ευθύνονται γι’ αυτό ή ο τρόπος 

ανατροφής τους; Γιατί η σωστή ανατροφή διδάσκει 

το καλό· αυτό μάλιστα, αν το μάθεις καλά, γνωρίζεις 

καλά και το κακό, αφού το κρίνεις με το μέτρο του 

καλού  ἀνθρώποις

ΕΑΝ  ΛΟΙΠΟΝ  ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ ,ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΙΚΡΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ,ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΥ.

ΔΙΑΦΟΡΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΚΑΜΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΤΕ ΑΡΚΕΙ ΜΙΑ  ΣΠΙΘΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΧΑΟΣ.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ 

ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑ ,ΧΩΡΙΣ ΔΟΓΜΑ,ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του  σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των  νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας.
Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο,  έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και
φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα  πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες
(στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή
οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες  και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και
επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες  δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

ΠΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ???
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΔΙΚΗΣΕΙ...

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ....

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ...


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

Translate