Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

ΚΡΑΤΟΣ - ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΜΕ ΒΙΤΣΙΑ : ΣΤΟΧΟΣ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ...

 


Η ιστορία της ΑΣΟΕΕ:
Η επίθεση των κουκουλοφόρων, οι μπίζνες στη Ρουμανία και οι καταγγελίες για τοκογλυφίες και σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων

Ο πρόσφατος ξυλοδαρμός καθηγητή άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για μία σειρά πράξεων από πανεπιστημιακούς, που έχουν οδηγήσει σε έρευνα των εισαγγελικών αρχών, αλλά και στο ακροατήριο. 

Υπόθεση ΑΣΟΕΕ: Ένα απίστευτο «κουβάρι» υποθέσεων, με εμπλεκόμενους καθηγητές της ΑΣΟΕΕ, ξετυλίχθηκε πίσω από τον πρόσφατο ξυλοδαρμό ενός πανεπιστημιακού από κουκουλοφόρους. 

Μετά την κοινωνική κατακραυγή για την αποτρόπαια και καταδικαστέα πράξη του ξυλοδαρμού ενός καθηγητή μέσα στο Πανεπιστήμιο, το παρασκήνιο των καταγγελιών που είδαν το φως της δημοσιότητας για τοκογλυφία ακόμη και για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων πυροδότησε μία σειρά αποκαλύψεων για γεγονότα του παρελθόντος.

Πρώτο το θύμα έβαλε στο «κάδρο» των ηθικών αυτουργών της εναντίον του επίθεσης τρεις συναδέλφους του, οι οποίοι τον έχουν στοχοποιήσει, καταγγέλλοντάς τον ψευδώς για παιδοφιλία. Και περισσότερο «έδειξε» προς τον έναν εξ αυτών με τον οποίο επί σειρά ετών διατηρούσε στενές οικογενειακές σχέσεις, ήταν μαζί στην ΑΣΟΕΕ ενώ είχαν και  επενδυτική εταιρεία με έδρα στη Ρουμανία.





Ο συγκεκριμένος, που έχει πολλά ανοιχτά μέτωπα στη δικαιοσύνη για υποθέσεις απάτης μετά από καταγγελίες άλλοτε επενδυτών της εταιρείας του, ισχυρίστηκε πριν λίγους μήνες ενώπιον των δικαστικών αρχών, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews, πως ο πρώην συνεταίρος του, πέρα από εκβιαστής, τοκογλύφος κ.ά, είναι και παιδόφιλος. 

«Τον Φεβρουάριο 2016, όταν μεσονύκτια ώρα μετέβην στα γραφεία των εταιρειών στο Βουκουρέστι προκειμένου να ερευνήσω στα αρχεία των εταιριών, για τυχόν οικονομικές ατασθαλίες του …, τον είδα να συνευρίσκεται ερωτικά με τρεις άνδρες, ένας εκ των οποίων ήταν ανήλικος. …Την επομένη του περιστατικού, προσήλθε για ελάχιστο χρόνο στο γραφείο και με προκλητικό τόνο με εκβίασε άμεσα εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα ρευστότητας του Ομίλου , με την άμεση και απρόβλεπτη απόσυρση των δανείων της κουμπάρας του και στενότατης συνεργάτη του (σ.σ. περί τα 10 εκ. ευρώ σύμφωνα με την μήνυσή της)… Η ξαφνική και άμεση απόσυρση όλων των χρημάτων, θα χρεωκοπούσε τις εταιρείες προκαλώντας “αιφνίδιο μπλοκάρισμα” ρευστότητας. Με εκβίασε πως, αν δεν ήθελα να συμβεί αυτό υπήρχε μία μόνο εναλλακτική, η 3ετής παράταση της αποπληρωμής των δανείων αυτών με σταδιακή αποπληρωμή εντός της τριετίας όμως για το ποσό των 14.000.000,00 ευρώ, παρά το ότι τα δάνεια είχαν μερικώς αποπληρωθεί. Οι τόκοι που αυτό συνεπάγετο ήταν της τάξης του 200% για την 3ετία!

Προσέθεσε δε πως αδιαπραγμάτευτος όρος για να μην αποσυρθούν άμεσα τα δάνεια της ήταν να μην αναφερθεί ποτέ τίποτε για το συμβάν της προηγούμενης νύκτας, αλλά και να αγοραστούν οι μετοχές του στην εταιρεία μας, να λάβει επιπλέον αποζημίωση περίπου μισού εκατομμυρίου και να του παραχωρηθεί το στεγασμένο πάρκινγκ επί της οδού … στην Αθήνα… Για να καμφθεί οποιαδήποτε δεύτερη σκέψη είχα, την ιδία ημέρα και ελάχιστη ώρα μετά την αιφνιδιαστική αποχώρησή του, εισέβαλε στα γραφεία Ρουμάνος συνεργός του (ο ίδιος ο οποίος είχε επέμβει το προηγούμενο βράδυ στο επεισόδιο, όταν κατέλαβα τον … και τους νεαρούς “επ΄αυτοφώρω” και δημιούργησα φασαρία, για να τους φυγαδεύσει). Ο Ρουμάνος αυτός ήταν προφανώς ο προαγωγός του ανήλικου και του άλλου αγοριού, αποκρουστικής όψης, με μεγάλη ουλή στο πρόσωπο και τεραστίας σωματικής διάπλασης, και ονομαζόταν «Μπέμπε» (το «μωράκι» στα ρουμάνικα) κατά δήλωση του. Το μέλος αυτό του Ρουμανικού υποκόσμου μου επέδειξε φωτογραφίες ερωτικών περιπτύξεων του ανηλίκου, που είχαν λάβει χώρα σε εμφανείς χώρους της επιχείρησης και με εκβίασε ζητώντας χρήματα, προκειμένου να μην τις αποκαλύψει στον τύπο και την αστυνομία. Λόγω της ταραχής μου ούτε ως σκέψη δεν διανοήθηκα να απευθυνθώ στις Ρουμανικές αρχές… Υπό το άγος των συνθηκών και μην έχοντας άλλη επιλογή, υπέγραψα τις σχετικές τοκογλυφικές συμβάσεις αποπληρωμής του ποσού των 14.000.000 ευρώ». 

Υπόθεση ΑΣΟΕΕ: Η εισαγγελική έρευνα

Με βάση αυτά που είπε, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών ξεκίνησε προκαταρκτική έρευνα προκειμένου να διερευνηθεί  η  βασιμότητα των καταγγελιών του περί σεξουαλικής εκμετάλλευσης ανηλίκων από τον  άλλοτε φίλο και συνεταίρο του.

Ο τελευταίος στην πρώτη του γραπτή δήλωση μετά τον ξυλοδαρμό του (που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός STAR) και τα όσα έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας αναφέρει μεταξύ άλλων πως «Πράγματι έχω διαφορές οικονομικού περιεχομένου με Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος, σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση της ελληνικής Δικαιοσύνης, μου οφείλει από παλαιότερη μεταξύ μας συνεργασία σημαντικό ποσό. Ο ίδιος έχει τεθεί από το Πανεπιστήμιο σε αναστολή στο πλαίσιο ποινικών και πειθαρχικών ερευνών. Εις βάρος του ιδίου προσώπου εκκρεμούν καταγγελίες τουλάχιστον 25 πρώην επενδυτών του, οι οποίοι τον κατηγορούν ότι τους εξαπάτησε και τους απέσπασε μεγάλα χρηματικά ποσά… Ο αντίδικός μου, απολογούμενος για πειθαρχικά παραπτώματα ενώπιον του Οικονομικού Πανεπιστημίου, επινόησε και ισχυρίσθηκε για μένα, εντελώς αορίστως και πέντε έτη μετά το δήθεν “περιστατικό”, ότι έχω τελέσει το αδίκημα των γενετήσιων πράξεων με ανήλικο έναντι αμοιβής. ..Επισημαίνω ότι ουδεμία καταγγελία έχει υποβληθεί εις βάρος μου από οποιονδήποτε ανήλικο, από οποιουσδήποτε γονείς ή από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο με γνώση της υποθέσεως… Πρόκειται για ψευδέστατη και αήθη επινόηση του αντιδίκου μου.»

«Κατασκευές»

Για επινόηση μιλούν και αρκετοί από αυτούς  που έχουν καταγγείλει τον «κατήγορό» του πως τους εξαπάτησε με αποτέλεσμα να χάσουν τα λεφτά που του εμπιστεύθηκαν. Υποστηρίζουν ότι όλα τα κατασκεύασε μετά το 2018 όταν άρχισαν να πέφτουν «βροχή» οι μηνύσεις εις βάρος του για απάτη. Όπως λένε, ο καθηγητής, που έχει τεθεί εδώ και καιρό σε αργία, ξεκίνησε το 2002 να συσσωρεύει χρήματα από διάφορους μικροεπενδυτές για να κάνει επενδύσεις στο εξωτερικό, κυρίως στην Ρουμανία, υποσχόμενος μεγάλες αποδόσεις που έφταναν και το 15% . Προσέλκυε «πελάτες»  μέσω φυλλαδίων με ανάλυση της κερδοφορίας που θα παρήγαγε κάθε επένδυση, αυτοδιαφημίζοντας την καθηγητική του ιδιότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο των Αθηνών και προβάλλοντας την οικονομική του ευρωστία με δεξιώσεις στην πολυτελή του βίλα, βόλτες με το 25 μέτρων γιοτ του σε νησιά του Αιγαίου, πολυάριθμο υπηρετικό προσωπικό, οδηγούς και ακριβά χόμπι.

Στις αρχές του 2018 όμως, βάση των καταγγελιών, ξεκινά να αρνείται συστηματικά την απόδοση των κεφαλαίων στους επενδυτές του, λέγοντας ότι τα κεφάλαια τους είναι δεσμευμένα σε φυσικές επενδύσεις που θα προσφέρουν πολύ υψηλές αποδόσεις και θα έπρεπε να κάνουν υπομονή. Αυτό που αποκαλύπτεται   ωστόσο είναι , ότι ενώ είχε συγκεντρώσει περί τα 55εκ. ευρώ όλα αυτά τα χρόνια, για επενδύσεις  είχαν δοθεί  περίπου 15εκ. Οι επενδυτές ζήτησαν τότε εξηγήσεις, με τον καθηγητή να τους λέει ότι θα πρέπει να του έχουν εμπιστοσύνη αφού οι αποδόσεις που έλαβαν ήταν αρκετές και τώρα θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Πολύ σύντομα όμως διαπίστωσαν ότι πολλά από τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία παρουσίαζε ότι είχε ο όμιλος, είχαν χαθεί και πως είχε δημιουργήσει  ένα δαιδαλώδες σχήμα εταιρειών (κενών  πλέον περιεχομένου)  μέσω των οποίων διακινείτο συστηματικά χρήμα άνευ αιτιολογιών και χωρίς προφανείς αιτίες, χρήμα που κατέληγε, έμμεσα ή άμεσα στον ίδιον.

Από τις περισσότερες δε εξ αυτών των εταιρειών  (και από τους λογαριασμούς) είχε φροντίσει σταδιακά να εξαφανιστεί από φανερός ιδιοκτήτης ή διοικητής τοποθετώντας παρένθετα πρόσωπα που έλεγχε απολύτως, τα οποία δεν γνώριζαν  καν αγγλικά και υπέγραφαν έγγραφα χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενο τους (αλλοδαπούς υπηρέτες, σωματοφύλακες, οδηγούς, αλλοδαπές οικιακές βοηθούς, κηπουρούς).Όταν οι πιέσεις των επενδυτών εντάθηκαν, ξεκίνησε να τους απειλεί είτε με καταγγελίες στις φορολογικές αρχές (με την πρόφαση ότι τα λεφτά που του έδωσαν ήταν «μαύρα» και θα έπρεπε να σωπάσουν), είτε με μήνυση για τοκογλυφία αφού τις περισσότερες επενδυτικές χρηματοδοτήσεις που ελάμβανε τις παρουσίαζε  ως δάνεια, με επιτόκιο ανώτερο του δικαιοπρακτικού.

Κάποιοι ωστόσο ακολούθησαν τη δικαστική οδό με αποτέλεσμα να έχουν σχηματιστεί έως τώρα πάνω από 10 δικογραφίες εις βάρος του για κακουργηματική απάτη. Για δύο δε εξ αυτών, λένε οι πληροφορίες, έχουν εκδοθεί και βουλεύματα που τον παραπέμπουν να δικαστεί.

Πηγή: Realnews 

        ΜΕ  ΤΗΝ  ΑΝΟΧΗ  ΜΑΣ  ΕΓΙΝΑΝ  ΟΛΑ  ΑΥΤΑ  ....

ΥΠΑΡΧΕΙ  ΟΜΩΣ  ΚΑΙ  Η  ΛΥΣΗ  ...  ΔΙΑΒΑΣΕ  ΤΗ  ΚΑΙ  ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ  ... 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων. Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό). 

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις
βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση. 

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: 
ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ 



ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

        ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΕΛΛΑΣ”.ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Αντώνης Χαραλάμπους.

                             ΘΥΜΗΣΟΥ   ΠΟΙΟΣ   ΕΙΣΑΙ  !!! 


ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ , ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ Ε.ΣΥ. ??? Ε.ΣΥ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ... ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ , ΠΑΝΤΑ Ε.ΣΥ. ΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΣ , ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ !!! ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΣ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ , ΕΒΑΖΑΝ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΛΕΒΑΝ ... ΠΑΝΤΑ ΕΣΤΗΝΑΝ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ ...... ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟ Ε.ΣΥ. ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ... ΜΑΖΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ...

                    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
                     ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &
                            ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr

                                          2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.g
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapezaanatolis.oramaellas.g 5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
=======================

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:

1) ΣΕΛΙΔΕΣ FB: https://www.facebook.com/kpdstereasel... & https://www.facebook.com/%CE%94%CE%B9...

2) OMADA FB: https://www.facebook.com/groups/18485...

3) INSTAGRAM: username: k.p.d.stereas_ellados & diomidesblogspot

4) TWITTER: https://twitter.com/EsyKpd & https://twitter.com/diomidis_blog

5) ΕΠΙΣΗΜΟ BLOG: https://esykpdstereasellados.blogspot...

6) ΔΙΟΜΗΔΗΣ BLOG: https://diomidhs.blogspot.com/

7) ΛΙΝΚ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗΣ: https://diomhdhs.radio12345.com/

8) KANAΛΙ YouTube ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΡΑΔΙΟ: https://www.youtube.com/channel/UCu4f...

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr/wp/

AΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ: https://alfeiospotamos.gr/

ΕΛΕΥΣΙΣ RADIO:
https://eleysisradiotv.blogspot.com

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627 

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

1) 6955859107 
2) 6973528354
3) 6970298583

4) 6944518688

& email: esykpdstereasellados@gmail.com

 ΕΛΑΤΕ   ΟΛΟΙ  ΕΣΕΙΣ  ΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ   ΝΑ  ΓΡΑΨΟΥΜΕ  ΙΣΤΟΡΙΑ  ... 

ΝΑ  ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ  ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ   ΤΟΝ   ΚΟΣΜΟ  ...  

ΓΙΑ  ΝΑ  ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ   ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΔΙΚΑΙΟ ... 



ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ   ΝΟΜΟΥ  ΛΕΥΚΑΔΟΣ  ...

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ  ΝΟΜΟΥ  ΛΕΥΚΑΔΟΣ  :  

ΚΟΤΣΟΒΟΛΗ  ΜΑΡΙΑ   τηλ. 6986671319  Εmail : mariakotsovoli01@gmail.com

 
 ΝΙΚΟΛΑΟΥ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ   τηλ  6942869240  Email : nikolaoutheodo385@gmail.com


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

Translate