Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Πυρ ομαδόν από δικηγόρους για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο – Ζητούν άμεση απόσυρση, ποιες είναι οι θέσεις τους

 

Πυρ ομαδόν από δικηγόρους για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο – Ζητούν άμεση απόσυρση, ποιες είναι οι θέσεις τους

Έντονη διαφωνία σε σειρά διατάξεων του προωθούμενου θεσμικού πλαισίου εκφράζει η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων


Πυρ ομαδόν από δικηγόρους για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο – Ζητούν άμεση απόσυρση, ποιες είναι οι θέσεις τους

«Οι διατάξεις του σχεδίου νόμου ενισχύουν αντί να αμβλύνουν την διαπραγματευτική ανισότητα των μερών εις βάρος του εργαζομένου και αναγορεύουν σε κανόνα την ατομική διαπραγμάτευση, σε ένα περιβάλλον βραδείας απονομής της Δικαιοσύνης, επαυξάνοντας τις δεδομένες
δικονομικές δυσκολίες του ασθενέστερου μέρους, δηλαδή του εργαζομένου» τονίζει απόφαση της Ολομέλειας.

Σε αυτήν «εκφράζει την έντονη διαφωνία της σχετικά με την κατεύθυνση
των κεντρικών διατάξεων του σχεδίου νόμου για τα εργασιακά, ιδίως
όσον αφορά στις απολύσεις, στην ενίσχυση της ατομικής
διαπραγμάτευσης για την ελαστικοποίηση της εργασίας, στην
κατάργηση του σταθερού 8ώρου και στην επέκταση σε σειρά κλάδων
της επιτρεπόμενης κυριακάτικης εργασίας, στη συρρίκνωση και
υπονόμευση των συλλογικών εργασιακών δικαιωμάτων (συλλογικής διαπραγμάτευσης και δικαιώματος απεργίας) και της προστασίας της συνδικαλιστικής δράσης, στη μείωση του κόστους της πρόσθετης
 εργασίας και στη διευθέτηση του χρόνου εργασίας με ατομική
συμφωνία εργοδότη – εργαζομένου».

Αναγνωρίζει πως υπάρχουν διατάξεις που κινούνται στη σωστή
κατεύθυνση, όπως η κατάργηση της διάκρισης εργάτη – υπαλλήλου,
η οιονεί αντιστροφή του βάρους απόδειξης λόγου ακυρότητας της
απόλυσης σε ορισμένες περιοριστικά αναφερόμενες περιπτώσεις,
ο έλεγχος της υπερωριακής απασχόλησης, το «δικαίωμα αποσύνδεσης»
 στην τηλεργασία, η πρόνοια για τα ζητήματα βίας και παρενόχλησης
 στην εργασία και η συμφιλίωση οικογενειακής ζωής και εργασίας
(άδεια πατρότητας, άδεια φροντιστών, επέκταση της άδειας
μητρότητας, ψηφιακή κάρτα κλπ).

Ωστόσο, υπογραμμίζεται πως «οι άνω ρυθμίσεις, όμως, δεν αναιρούν
τον ετεροβαρή εις βάρος του εργαζομένου χαρακτήρα του σχεδίου
νόμου, ούτε το γεγονός ότι στον πυρήνα του σχεδίου νόμου
ευρίσκεται η απορρύθμιση των ατομικών και συλλογικών εργασιακών
 σχέσεων, και μάλιστα ενόψει του ότι η όποια δικαστικά προβλεπόμενη
προστασία πρόκειται να παρασχεθεί εντός της δραματικής από
άποψη βραδύτητος απονομής της Δικαιοσύνης στις εργατικές
διαφορές στα Δικαστήρια της χώρας, αλλά και της περιορισμένης
παροχής προσωρινής δικαστικής προστασίας».

Μεταξύ άλλων αναφέρεται πως:

* Καταργείται το ισχύον καθεστώς προστασίας έναντι της άκυρης
απόλυσης και δημιουργείται το πλαίσιο για την ενθάρρυνση των
απολύσεων με ταυτόχρονη άμβλυνση των συνεπειών της
υπερημερίας του εργοδότη αφού το θεμελιώδες δικαίωμα της
επαναπασχόλησης του εργαζομένου λόγω της υπερημερίας του
εργοδότη από άκυρη απόλυση απομειώνεται και αντικαθίσταται
από το δικαίωμα του σε πρόσθετη δικαστικώς επιδιώξιμη
αποζημίωση χωρίς καμία αποδεικτική διευκόλυνση και χωρίς
δικαίωμα σώρευσης στο αγωγικό δικόγραφο

* Ενθαρρύνεται ο εργοδότης να μην καταβάλει το σύνολο της
 αποζημίωσης απόλυσης και μειώνεται αυτή. Δύναται ο εργοδότης
 να ισχυροποιήσει την απόλυση εντός 4 μηνών σε περίπτωση
βασικών ελλείψεων (έγγραφο – αποζημίωση). "Νέος" Π.Κ: 25 χρόνια η παλιά ποινή, 20 μετράνε για την υφ΄όρον απόλυση

* Ελαστικοποιείται ο χρόνος εργασίας μέσω της διευθέτησης
του ωραρίου την οποία νομιμοποιεί με τη σύμφωνη γνώμη
του ο αδύναμος διαπραγματευτικά εργαζόμενος. Υπονομεύεται
η συλλογική διαπραγμάτευση.

* Δυσχεραίνεται η ενάσκηση του δικαιώματος απεργίας και
μειώνεται η προστασία των προστατευόμενων συνδικαλιστικών
στελεχών.

Το αναλυτικό κείμενο των θέσεων της Ολομέλειας
theseis-olomeleias-epi-toy-ergasiakoy-nomoshedioy   

  ΚΑΙ   ΤΩΡΑ   Η   ΠΡΟΤΑΣΗ  ΤΗΣ   ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ  ...

ΕΙΝΑΙ   ΜΕΣΑ  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ   ΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΠΟΥ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ   ΜΑΖΙ   ΜΕ  ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ   ΚΑΙ   ΙΔΡΥΤΙΚΗ  ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ    ΣΤΟΝ   ΑΡΕΙΟ   ΠΑΓΟ   ΚΑΙ  ΠΗΡΑΝ  ΣΦΡΑΓΙΔΑ   ΚΑΙ  ΥΠΟΓΡΑΦΗ ...  ΑΡΙΘ.  ΑΠΟΦ.  6199  ,  04 / 09 / 2015.      

 
ΟΠΩΣ  ΛΟΙΠΟΝ   ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ  ΟΙ  ΠΑΝΤΕΣ   ΕΙΝΑΙ  ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΑ   ... 
         ΚΑΘΕ  ΑΛΛΗ  ΕΝΕΡΓΕΙΑ   ΕΙΝΑΙ  ΠΟΙΝΙΚΩΣ  ΚΟΛΑΣΙΜΗ  ....
                ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ   ΔΕΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ   ΚΑΙ  ΑΣΥΛΙΑ  ...

  ΟΙ  ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ  ΚΑΙ  ΟΙ  ΔΙΚΑΣΤΕΣ   ΤΙ  ΛΕΝΕ  ???  

   ΔΕΙΤΕ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ   ΘΕΜΑΤΑ   ΕΛΕΓΧΟΥ   ΟΛΩΝ  ΤΩΝ   ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ
                  ΕΤΩΝ   ,  ΚΑΙ  ΤΗΝ   ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ   ΤΗΣ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ   ... 
                  (ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ , ΜΝΗΜΟΝΙΑ , ΚΟΚΚΙΝΑ  ΔΑΝΕΙΑ  Κ.Λ.Π.)

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια
ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή
 του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί
 στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως
 αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει
 χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο
 χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το
 κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε
 επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές
το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην
 Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε
 τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση
 των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος
 από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των
συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών  συμβούλων.

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας,
διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων  των
μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους
ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση
των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων,
λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις
που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και
ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το
τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς
ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ
του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων
(τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και
που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των
σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων,
περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων,
κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών
 κονδυλίων.
ΣΕΛΙΔΑ 6


1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής
όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται
και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις,
 διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα
για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν
από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση
των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις
Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα,
συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν,
έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές
της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά
σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς
φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής
μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη
χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία
του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και
δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού
ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του
Υπουργείου,
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, 
αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης
έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα,
τις συμφωνίες πουέγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή
τους, για όλεςτις ανασκαφές πουέχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί
μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων
από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και
με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους
 κακοποίησανκαι  ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι,
 Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων,
Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών,
γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων
τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης,
αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος,
πρόσβαση,


ΣΕΛΙΔΑ 8

σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση,
Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου
(Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε
 από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες,
ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει
διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον
Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η
οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις
Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του
Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω,
θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών
πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων,
αναθέσεων.


1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ

1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά
Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των
 κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το
Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν
οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας.
Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί
στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει
Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την
ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα
δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια
(π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω
εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού
συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών
 των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει
 να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος
της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χ
ρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να
εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος
 της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και
 δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και
πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού
 Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και
προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται
πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο
βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10)
ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.


ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να
αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου
επί όλων τωνσημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις
ανάλογες ποινέςπου θα αποφασιστεί.
 Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από
την κατάθεσητων νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι
τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού
λειτουργού. 
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής
και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα
να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της
δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν
με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει
τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς
συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α.
καθώς και θα μπορούν να
συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση
της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω
περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα
εμπλεκόμενα μέρη, δηλ.
από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία )
καθώς και οι
σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές
πειθαρχικού
θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν
, εκτελέσουν
καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό
Δικαστικό σώμα
και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού
πλαισίου που θα τεθεί
στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα
 εκτελεστέες. 

     ΔΙΑΒΑΣΤΕ:



Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

Translate